Tornar a l'inici

Subscriu-te al butlletí

Informa’t de la millor oferta cultural de Catalunya cada setmana.

Civet de porc senglarReceptes

Tornar enrere Tota Catalunya

Ingredients

1 kg de porc senglar trossejat
1 tall de cansalada
1/4 de kg de cebetes
1/4 de kg de bolets
pebre
sal
farina
oli
1/2 l de brou de carn

Per la maceració: una branca d'api, un porro, una ceba, una pastanaga, 150 g de tomaques maudres, 4 alls, farigola, llorer, romaní, 1 clau d'espècie, 4 grans de ginebró, 1l de vi negre amb una graduació de 12 graus com a mínim.

Preparació

Es posa a macerar el senglar amb tots els ingredients durant 24 hores. Passat aquest temps, se salpebra la carn i es fregeix en una cassola amb l'oli ben calent. Es treu del foc i es deixa escórrer. En el mateix oli se sofregeixen els vegetals de la maceració ben escorreguts amb les herbes fins que són daurats. S'hi afegeixen el vi i la carn i es deixa coure durant 2 hores. A mesura que el suc es vagi reduint, s'hi tira el brou. Un cop cuit es treu la carn i el suc amb les verdures es passa pel colador xinès. En una paella, es fa un sofregit amb trossets de cansalada, les cebetes bullides prèviament durant 8-10 minuts i els bolets trossejats al qual finalment s'afegeix el civet. Es deixa coure i reduir, i es rectifica de sal

De la taulai del rebost

Mariona Andreu Domingo
El Mèdol


 


També li poden interessar les següents receptes

Has cuinat aquesta recepta i li has fet una foto perquè t'ha quedat de primera? Envia'ns un correu a festa@festa.cat amb el teu nom, quina recepta has seguit i la foto, i te la publicarem. (màxim 4 imatges. Mínim 500 Kb. i 2 Mb. màxim).

Si tens un blog o una web de cuina o un restaurant, ficans-ho al mail i també ho publicarem juntament amb la foto.

Ankara Tyt Kursu odtülüler dershanesi eryaman Ankara Seo Bulut Akacan ankara cimnastik kursu
ocianews.com - bahis siteleri

Perquè los pals eren quatre
i eren quatre los senyals,
essent cada barra un símbol,
essent un nom cada pal.

Dret es deia lo primer,
i lo segon Llibertat;
Justícia era el nom del terç,
Indústria lo nom del quart.

Victor Balaguer

Festa.cat va sorgir d´una necessitat personal de conèixer culturalment poble a poble tota la Catalunya actual.

La finalitat de festa.cat es buscar, conèixer i recollir per poder-vos mostrar i ensenyar culturalment totes aquelles informacions que de vegades no trobem o simplement no estan disponibles a tothom.

Informació com ara cada Festa Major de Catalunya. Totes les fires, festes, espectacles, concursos, mostres, trobades, mercats, exposicions i tot tipus de rutes que es poden realitzar.      Continuar llegint →

2006-2023 - Bona Festa.cat !

Un projecte original de Festapuntcat S.L.
Dissenyat per Pixel Binario, desenvolupat per Quadrícula web+media, gestionat per Resettecnic i editat per Festapuntcat S.L. des de Catalunya.

Amb el suport de:
Centre de Promoció de la Cultura Popular i Tradicional Catalana