400 g de llom de porc
1 got de llet
100g de llard
Canyella
Poseu una cassola al foc amb el llard i deixeu-lo fondre. Tot seguit, rostiu la peça de llom ben empolvorada amb canyella i, quan sigui ben rossa per tots els costats, afegiu-hi un got de llet i deixeu coure el conjunt fins que el llom s'hagi begut tot el líquid. Espereu que es refredi abans de tallar-lo a rodanxes per servir-lo. Si voleu, abans de tallar-lo, podeu empolvorar-lo amb sucre i caramel-litzar-lo amb una planxa ben calenta.
La cuina comarca a comarca
Esther Pagès
Has cuinat aquesta recepta i li has fet una foto perquè t'ha quedat de primera? Envia'ns un correu a festa@festa.cat amb el teu nom, quina recepta has seguit i la foto, i te la publicarem. (màxim 4 imatges. Mínim 500 Kb. i 2 Mb. màxim).
Si tens un blog o una web de cuina o un restaurant, ficans-ho al mail i també ho publicarem juntament amb la foto.
Perquè los pals eren quatre
i eren quatre los senyals,
essent cada barra un símbol,
essent un nom cada pal.
Dret es deia lo primer,
i lo segon Llibertat;
Justícia era el nom del terç,
Indústria lo nom del quart.
Victor Balaguer
Festa.cat va sorgir d´una necessitat personal de conèixer culturalment poble a poble tota la Catalunya actual.
La finalitat de festa.cat es buscar, conèixer i recollir per poder-vos mostrar i ensenyar culturalment totes aquelles informacions que de vegades no trobem o simplement no estan disponibles a tothom.
Informació com ara cada Festa Major de Catalunya. Totes les fires, festes, espectacles, concursos, mostres, trobades, mercats, exposicions i tot tipus de rutes que es poden realitzar. Continuar llegint →
Un projecte original de Festapuntcat S.L.
Dissenyat per Pixel Binario, desenvolupat per Quadrícula web+media, gestionat per Resettecnic i editat per Festapuntcat S.L. des de Catalunya.