Tornar a l'inici

Subscriu-te al butlletí

Informa’t de la millor oferta cultural de Catalunya cada setmana.

Amanida tèbia de peus de porc amb tallarines de calamars i gamba de PalamósReceptes

Tornar enrere Tota Catalunya

Ingredients

2 kg de peus de porc
400 g de calamars de potera
4 gambes de Palamós
70 ml de vinagre de Mòdena
40 ml d'oli d'oliva verge
10 g de sucre
Manat d'herbes (pastanaga, ceba,api etc...)
All
Julivert
sal
pebre
escarola
enciam vermell
fulla de roure


Preparació

Poseu els peus de porc en una olla amb aigua i feu-los arrencar el bull per netejar-los. Canvieu-ne l'aigua i bulliu-los durant unes dues hores amb el manat d'herbes i uns grans de pebre. Escorreu-los, deixeu-los reposar i desosseu-los. Tot seguit, esteneu-los sobre un tros de paper d'alumini, formeu cilindres i reserveu-los a la nevera fins que es compactin. Després, talleu-los a rodelles ben fines, salpebreu-les i fregiu-les a la paella amb oli d'oliva fins que quedin ben fines, salpebreu-les i fregiu-les a la paella amb oli d'oliva fins que quedin cruixents. Netegeu els calamars i quedeu-vos només amb els cossos. Talleu-los en forma de quadrat, superposeu-los, emboliqueu-los amb film transparent i fiqueu-los al congelador. Un cop congelats, feu-ne tallarines ben fines amb la màquina de tallar embotits. Salteu-les amb oli d'oliva verge durant cinc segons i afegiu-hi all i julivert picats. Peleu les gambes, salteu-les  a foc viu en una paella durant 20 segons i reserveu-les. Poseu un cassó al foc amb el vinagre i feu-lo bullir amb el sucre fins que quedi reduït a la meitat. Traieu-lo del foc  barregeu-hi unes gotes d'oli oliva verge.

La cuina comarca a comarca

Marc Gascons


 


També li poden interessar les següents receptes

Has cuinat aquesta recepta i li has fet una foto perquè t'ha quedat de primera? Envia'ns un correu a festa@festa.cat amb el teu nom, quina recepta has seguit i la foto, i te la publicarem. (màxim 4 imatges. Mínim 500 Kb. i 2 Mb. màxim).

Si tens un blog o una web de cuina o un restaurant, ficans-ho al mail i també ho publicarem juntament amb la foto.

Ankara Tyt Kursu odtülüler dershanesi eryaman Ankara Seo Bulut Akacan ankara cimnastik kursu
ocianews.com - bahis siteleri

Perquè los pals eren quatre
i eren quatre los senyals,
essent cada barra un símbol,
essent un nom cada pal.

Dret es deia lo primer,
i lo segon Llibertat;
Justícia era el nom del terç,
Indústria lo nom del quart.

Victor Balaguer

Festa.cat va sorgir d´una necessitat personal de conèixer culturalment poble a poble tota la Catalunya actual.

La finalitat de festa.cat es buscar, conèixer i recollir per poder-vos mostrar i ensenyar culturalment totes aquelles informacions que de vegades no trobem o simplement no estan disponibles a tothom.

Informació com ara cada Festa Major de Catalunya. Totes les fires, festes, espectacles, concursos, mostres, trobades, mercats, exposicions i tot tipus de rutes que es poden realitzar.      Continuar llegint →

2006-2023 - Bona Festa.cat !

Un projecte original de Festapuntcat S.L.
Dissenyat per Pixel Binario, desenvolupat per Quadrícula web+media, gestionat per Resettecnic i editat per Festapuntcat S.L. des de Catalunya.

Amb el suport de:
Centre de Promoció de la Cultura Popular i Tradicional Catalana