3 albergínies
2 cebes mitjanes
2 pebrots vermells
12 llagostins
4 tòfones
julivert
sal
Poseu les albergínies, cebes i pebrots en una safata al forn. Una vegada escalivats, peleu-los, talleu-los a bocinets amb el ganivet i escorreu-los per tal que perdin l'aigua. Col-loqueu les verdures escalivades en un recipient. Bulliu els llagostins amb aigua i sal i, una vegada freds, peleu-los. Mentre es refreden, feu una salsa amb l'oli, el julivert i duestòfones netes, i tritureu bé tota la mescla.A sobre de les verdures escalivades, afegiuhi els llagostins i unes làmines de les dues tòfones restants. Per últim, amaniu el plat amb la salsa al vostre gust i serviu-lo
La cuina dels bolets
Has cuinat aquesta recepta i li has fet una foto perquè t'ha quedat de primera? Envia'ns un correu a festa@festa.cat amb el teu nom, quina recepta has seguit i la foto, i te la publicarem. (màxim 4 imatges. Mínim 500 Kb. i 2 Mb. màxim).
Si tens un blog o una web de cuina o un restaurant, ficans-ho al mail i també ho publicarem juntament amb la foto.
Perquè los pals eren quatre
i eren quatre los senyals,
essent cada barra un símbol,
essent un nom cada pal.
Dret es deia lo primer,
i lo segon Llibertat;
Justícia era el nom del terç,
Indústria lo nom del quart.
Victor Balaguer
Festa.cat va sorgir d´una necessitat personal de conèixer culturalment poble a poble tota la Catalunya actual.
La finalitat de festa.cat es buscar, conèixer i recollir per poder-vos mostrar i ensenyar culturalment totes aquelles informacions que de vegades no trobem o simplement no estan disponibles a tothom.
Informació com ara cada Festa Major de Catalunya. Totes les fires, festes, espectacles, concursos, mostres, trobades, mercats, exposicions i tot tipus de rutes que es poden realitzar. Continuar llegint →
Un projecte original de Festapuntcat S.L.
Dissenyat per Pixel Binario, desenvolupat per Quadrícula web+media, gestionat per Resettecnic i editat per Festapuntcat S.L. des de Catalunya.