Tornar a l'inici

Subscriu-te al butlletí

Informa’t de la millor oferta cultural de Catalunya cada setmana.

Bacallà gratinat a la crema de melReceptes

Tornar enrere Barcelona \ Maresme \ Canet de Mar

Ingredients

4 trossos de morro de bacallà
100 g de farina
1/4 l de anta liquida
2 tasses de mel
1/2 kg d'espinacs
50 g de formatge sec ratllat
1 dl d'oli
1 fulla de llorr
nou moscada
sal

Preparació

Bulliu els espinacs smb aigua salada uns 5 minuts i deixeu-los escórrer. Talleu-los a trossos mitjans i passeu-los per una paella amb oli. En una cassol, col-loqueu el bacallà cobert d'aigua i una fulla de llorer. Quan estigui a punt d'arrencar el bull, aparteu la cassola del foc i tapeu-la. Al cap d'uns 5 minuts, traieu els talls de bacallà i deixeu-los sobre un paper absorbent. En una altra cassola, enrossiu la farina amb una mica d'oli. A poc a poc, i sempre remenant amb l'ajut d'un batedor, hi afegireu 3/4 l d'aigua d'escaldar el bacallà; incorporeu-hi també la nata líquida i la mel. Deixeu que qarrenqui el bull, espolseu-hi la nou moscada i rectifiqueu-ho de sal. En una plata, feu un llit amb aquesta crema, els espinacs i, a sobre, els talls de bacallà. Cobriu-ho tot amb la crema que us ha sobrat, escampeu-hi per damunt el formatge ratllat i gratineu-ho al forn.

Josep Roca Matamala


 


També li poden interessar les següents receptes

Has cuinat aquesta recepta i li has fet una foto perquè t'ha quedat de primera? Envia'ns un correu a festa@festa.cat amb el teu nom, quina recepta has seguit i la foto, i te la publicarem. (màxim 4 imatges. Mínim 500 Kb. i 2 Mb. màxim).

Si tens un blog o una web de cuina o un restaurant, ficans-ho al mail i també ho publicarem juntament amb la foto.

Ankara Tyt Kursu odtülüler dershanesi eryaman Ankara Seo Bulut Akacan ankara cimnastik kursu
ocianews.com - bahis siteleri

Perquè los pals eren quatre
i eren quatre los senyals,
essent cada barra un símbol,
essent un nom cada pal.

Dret es deia lo primer,
i lo segon Llibertat;
Justícia era el nom del terç,
Indústria lo nom del quart.

Victor Balaguer

Festa.cat va sorgir d´una necessitat personal de conèixer culturalment poble a poble tota la Catalunya actual.

La finalitat de festa.cat es buscar, conèixer i recollir per poder-vos mostrar i ensenyar culturalment totes aquelles informacions que de vegades no trobem o simplement no estan disponibles a tothom.

Informació com ara cada Festa Major de Catalunya. Totes les fires, festes, espectacles, concursos, mostres, trobades, mercats, exposicions i tot tipus de rutes que es poden realitzar.      Continuar llegint →

2006-2023 - Bona Festa.cat !

Un projecte original de Festapuntcat S.L.
Dissenyat per Pixel Binario, desenvolupat per Quadrícula web+media, gestionat per Resettecnic i editat per Festapuntcat S.L. des de Catalunya.

Amb el suport de:
Centre de Promoció de la Cultura Popular i Tradicional Catalana