400 g pasta de colors
300 g gambes
200 g de cloïsses
200 g de crancs
50 g de mantega
1 ceba
2 escalunyes
3 alls
2 pastanagues
2 branquetes de julivert
1 raig de vi blanc
Preparem un fumet amb els crancs.Per fer la salsa, fregim en una cassola la ceba amb la mantega i hi afegim les escalunyes, els alls, les pastanagues i els caps de les gambes. Quan ja comenci a estar sofregit, hi posem el julivert, un raig de vi i el fumet i ho deixem una estona al foc. Un cop cuit, ho passem tot pel colador xinès. A part mentre bull la pasta, posem la salsa en una cassola i hi afegim les cloïsses perquè s'obrin. Separem les pastes per colors, hi afegim les cloïssses i les gambes i ho salem al gust.
Restaurant Cal Recolons
Administradors de la Festa Major 2007
Edicions i propostes culturals Andana, SL
Has cuinat aquesta recepta i li has fet una foto perquè t'ha quedat de primera? Envia'ns un correu a festa@festa.cat amb el teu nom, quina recepta has seguit i la foto, i te la publicarem. (màxim 4 imatges. Mínim 500 Kb. i 2 Mb. màxim).
Si tens un blog o una web de cuina o un restaurant, ficans-ho al mail i també ho publicarem juntament amb la foto.
Perquè los pals eren quatre
i eren quatre los senyals,
essent cada barra un símbol,
essent un nom cada pal.
Dret es deia lo primer,
i lo segon Llibertat;
Justícia era el nom del terç,
Indústria lo nom del quart.
Victor Balaguer
Festa.cat va sorgir d´una necessitat personal de conèixer culturalment poble a poble tota la Catalunya actual.
La finalitat de festa.cat es buscar, conèixer i recollir per poder-vos mostrar i ensenyar culturalment totes aquelles informacions que de vegades no trobem o simplement no estan disponibles a tothom.
Informació com ara cada Festa Major de Catalunya. Totes les fires, festes, espectacles, concursos, mostres, trobades, mercats, exposicions i tot tipus de rutes que es poden realitzar. Continuar llegint →
Un projecte original de Festapuntcat S.L.
Dissenyat per Pixel Binario, desenvolupat per Quadrícula web+media, gestionat per Resettecnic i editat per Festapuntcat S.L. des de Catalunya.