1 kg de fesols cuits
2 talls de bacalà dessalat
3 ous durs
1 ceba tendra
1 tomàquet
100 gr d'olives negres
oli d'olia
sal
Rentem bé els fesols i els escorrem en una escorredora.Esqueixem a tires el bacallà. Netegem el tomàquet i el tallem a trossets petits. Pelem la ceba , la tallem a trossets i els ous durs a dauets.
Un cop preparats tots aquests ingredients, ho posem en una safata i afegim els fesols. Barregem tot bé i escampem les olives negres per sobre. Finalment ho amanim amb sal i un bon raig d'oli d'oliva i ho deixem una estona a la nevera abans de servir.
Has cuinat aquesta recepta i li has fet una foto perquè t'ha quedat de primera? Envia'ns un correu a festa@festa.cat amb el teu nom, quina recepta has seguit i la foto, i te la publicarem. (màxim 4 imatges. Mínim 500 Kb. i 2 Mb. màxim).
Si tens un blog o una web de cuina o un restaurant, ficans-ho al mail i també ho publicarem juntament amb la foto.
Perquè los pals eren quatre
i eren quatre los senyals,
essent cada barra un símbol,
essent un nom cada pal.
Dret es deia lo primer,
i lo segon Llibertat;
Justícia era el nom del terç,
Indústria lo nom del quart.
Victor Balaguer
Festa.cat va sorgir d´una necessitat personal de conèixer culturalment poble a poble tota la Catalunya actual.
La finalitat de festa.cat es buscar, conèixer i recollir per poder-vos mostrar i ensenyar culturalment totes aquelles informacions que de vegades no trobem o simplement no estan disponibles a tothom.
Informació com ara cada Festa Major de Catalunya. Totes les fires, festes, espectacles, concursos, mostres, trobades, mercats, exposicions i tot tipus de rutes que es poden realitzar. Continuar llegint →
Un projecte original de Festapuntcat S.L.
Dissenyat per Pixel Binario, desenvolupat per Quadrícula web+media, gestionat per Resettecnic i editat per Festapuntcat S.L. des de Catalunya.