Ingredients per a 4 persones:
1 gall jove del Penedès de la Masia d'Espitlles
5 cebes
2 cullarades de mel
oli d'oliva verge extra
sal
pebre
Tallar el gall a quarts, afegir-li la sal,el pebre i es daura en una casssola amb oli.Afegir-hi les cebes tallades a la juliana.Es tapa, es deixa suar la ceba i s'afegeix la mel.Es cou durant 30 minuts a foc lent i tapat.
Preparació del plat:
Es posa un quart de pollastre per persona i el decorem amb ceba i una mica de bolet .picat
Restaurant Sant Josep
c/ Sant Josep, 14
93 898 1101
Santa Margarida i els Monjos
Has cuinat aquesta recepta i li has fet una foto perquè t'ha quedat de primera? Envia'ns un correu a festa@festa.cat amb el teu nom, quina recepta has seguit i la foto, i te la publicarem. (màxim 4 imatges. Mínim 500 Kb. i 2 Mb. màxim).
Si tens un blog o una web de cuina o un restaurant, ficans-ho al mail i també ho publicarem juntament amb la foto.
Perquè los pals eren quatre
i eren quatre los senyals,
essent cada barra un símbol,
essent un nom cada pal.
Dret es deia lo primer,
i lo segon Llibertat;
Justícia era el nom del terç,
Indústria lo nom del quart.
Victor Balaguer
Festa.cat va sorgir d´una necessitat personal de conèixer culturalment poble a poble tota la Catalunya actual.
La finalitat de festa.cat es buscar, conèixer i recollir per poder-vos mostrar i ensenyar culturalment totes aquelles informacions que de vegades no trobem o simplement no estan disponibles a tothom.
Informació com ara cada Festa Major de Catalunya. Totes les fires, festes, espectacles, concursos, mostres, trobades, mercats, exposicions i tot tipus de rutes que es poden realitzar. Continuar llegint →
Un projecte original de Festapuntcat S.L.
Dissenyat per Pixel Binario, desenvolupat per Quadrícula web+media, gestionat per Resettecnic i editat per Festapuntcat S.L. des de Catalunya.