Tornar a l'inici

Subscriu-te al butlletí

Informa’t de la millor oferta cultural de Catalunya cada setmana.

Amanida de contrastos amb oli de Terra AltaReceptes

Tornar enrere Tarragona \ Terra Alta

Ingredients

2 patates petites
barreja de fruites verdes
8 espàrrecs verds
4 tomàquets pelats
4 cebes tendres
4 alls tendres
1 pastanaga
1 carbassó
50 g de col-i-flor
50 g de bròquil
25 g de mongeta tendra fina
pèsols
50 g de llegum cuit
50 g de gerds
10 g d'avellanes i ametlles
oli DOP Terra Alta

Preparació

Confiteu les patates i talleu-les. Feu petits brots de col-i-flor i bròquil i escaldeu-los al punt amb aigua i sal, feu el mateix amb els espàrrecs, la mongeta verda, els pèsols, els alls tendres i les cebes. Bulliu el carbassó i la pastanaga al dente i talleu-los a làmines fines. Netegeu els enciams i les fulles verdes. Munteu l'amanida amb les verdures i els enciams, disposeu la resta pel marge i intercalant-ho pel mig decoreu-ho amb les flors i fulles aromàtiques

Generalitat de Catalunya
Departament d'agricultura
Alimentació i Acció rural


 


També li poden interessar les següents receptes

Has cuinat aquesta recepta i li has fet una foto perquè t'ha quedat de primera? Envia'ns un correu a festa@festa.cat amb el teu nom, quina recepta has seguit i la foto, i te la publicarem. (màxim 4 imatges. Mínim 500 Kb. i 2 Mb. màxim).

Si tens un blog o una web de cuina o un restaurant, ficans-ho al mail i també ho publicarem juntament amb la foto.

Ankara Tyt Kursu odtülüler dershanesi eryaman Ankara Seo Bulut Akacan ankara cimnastik kursu
ocianews.com - bahis siteleri

Perquè los pals eren quatre
i eren quatre los senyals,
essent cada barra un símbol,
essent un nom cada pal.

Dret es deia lo primer,
i lo segon Llibertat;
Justícia era el nom del terç,
Indústria lo nom del quart.

Victor Balaguer

Festa.cat va sorgir d´una necessitat personal de conèixer culturalment poble a poble tota la Catalunya actual.

La finalitat de festa.cat es buscar, conèixer i recollir per poder-vos mostrar i ensenyar culturalment totes aquelles informacions que de vegades no trobem o simplement no estan disponibles a tothom.

Informació com ara cada Festa Major de Catalunya. Totes les fires, festes, espectacles, concursos, mostres, trobades, mercats, exposicions i tot tipus de rutes que es poden realitzar.      Continuar llegint →

2006-2023 - Bona Festa.cat !

Un projecte original de Festapuntcat S.L.
Dissenyat per Pixel Binario, desenvolupat per Quadrícula web+media, gestionat per Resettecnic i editat per Festapuntcat S.L. des de Catalunya.

Amb el suport de:
Centre de Promoció de la Cultura Popular i Tradicional Catalana