Tornar a l'inici

Subscriu-te al butlletí

Informa’t de la millor oferta cultural de Catalunya cada setmana.

Mar i muntanya amb pollastre de la Raça PratReceptes

Tornar enrere Barcelona \ Baix Llobregat \ Prat de Llobregat,El

Ingredients

1 pollastre de la Raça Prat
1/2 kg de ceves de figueres
8 escamarlans mitjans
3 tomàquets madurs
1/2 l de brou
oli d'oliva
sal
pebre negre
1 cabeça d'alls morats

Preparació

Tallem el pollastre a quarts, el posem en una cassola e fang i el rostim. Un cop daurat, hi afegim els tomàquets, les cebes de Figueres i els alls. Ho deixem bullir a foc molt lent durant 45 minuts. Passat aquest temps, hi afegim el brou i ho posem al forn a 180º uns 45 minuts, fins que el pollastre estigui ben tendre. Per acabar, fregim els escamarlans i hi afegim un got de brou. Quan arrenquin el bull, els posem amb el pollastre i ho deixem reduir i ja ho podem servir.


Restaurant Can Tintorer


 


També li poden interessar les següents receptes

Has cuinat aquesta recepta i li has fet una foto perquè t'ha quedat de primera? Envia'ns un correu a festa@festa.cat amb el teu nom, quina recepta has seguit i la foto, i te la publicarem. (màxim 4 imatges. Mínim 500 Kb. i 2 Mb. màxim).

Si tens un blog o una web de cuina o un restaurant, ficans-ho al mail i també ho publicarem juntament amb la foto.

Ankara Tyt Kursu odtülüler dershanesi eryaman Ankara Seo Bulut Akacan ankara cimnastik kursu
ocianews.com - bahis siteleri

Perquè los pals eren quatre
i eren quatre los senyals,
essent cada barra un símbol,
essent un nom cada pal.

Dret es deia lo primer,
i lo segon Llibertat;
Justícia era el nom del terç,
Indústria lo nom del quart.

Victor Balaguer

Festa.cat va sorgir d´una necessitat personal de conèixer culturalment poble a poble tota la Catalunya actual.

La finalitat de festa.cat es buscar, conèixer i recollir per poder-vos mostrar i ensenyar culturalment totes aquelles informacions que de vegades no trobem o simplement no estan disponibles a tothom.

Informació com ara cada Festa Major de Catalunya. Totes les fires, festes, espectacles, concursos, mostres, trobades, mercats, exposicions i tot tipus de rutes que es poden realitzar.      Continuar llegint →

2006-2023 - Bona Festa.cat !

Un projecte original de Festapuntcat S.L.
Dissenyat per Pixel Binario, desenvolupat per Quadrícula web+media, gestionat per Resettecnic i editat per Festapuntcat S.L. des de Catalunya.

Amb el suport de:
Centre de Promoció de la Cultura Popular i Tradicional Catalana