1 kg de pollastre de la Raça Prat trossejat
8 peçes d'escamarlans
600 g d'arròs
2 carxofes
50 g de creixens
1 pebrot verd
1/4 de kg de bolets de temporada
2 grans d'all laminats
1/4 de kg de tomàquet fregit
farigola
2 l de brou
safrà
oli
sal
Abans de fer el sofregit, el pollastre, tallat prèviament en trossos regulars, ha d'estar rostit amb un mínim de quarant-cinc minuts, fins que estigui en un punt òptim de cocció. A continuació, en una paella posarem l'oli, el pollastre, el pebrot, les carxofesl els bolets de temporada, els créixens i els alls. Tot trossejat. Durant cinc minuts ho ofegarem a foc lent. Seguidament, hi afegirem els escamarlans, la sal i la farigola. Passat uns minuts, hi posartem l'arròs, el tomàquet i el safrà. Tot seguit, hi afegirem el brou, ho deixarem bullir durant cinc minuts, ho rectificarem desal i ho posarem al forn cinc minuts més.
Restaurant La Canasta
Has cuinat aquesta recepta i li has fet una foto perquè t'ha quedat de primera? Envia'ns un correu a festa@festa.cat amb el teu nom, quina recepta has seguit i la foto, i te la publicarem. (màxim 4 imatges. Mínim 500 Kb. i 2 Mb. màxim).
Si tens un blog o una web de cuina o un restaurant, ficans-ho al mail i també ho publicarem juntament amb la foto.
Perquè los pals eren quatre
i eren quatre los senyals,
essent cada barra un símbol,
essent un nom cada pal.
Dret es deia lo primer,
i lo segon Llibertat;
Justícia era el nom del terç,
Indústria lo nom del quart.
Victor Balaguer
Festa.cat va sorgir d´una necessitat personal de conèixer culturalment poble a poble tota la Catalunya actual.
La finalitat de festa.cat es buscar, conèixer i recollir per poder-vos mostrar i ensenyar culturalment totes aquelles informacions que de vegades no trobem o simplement no estan disponibles a tothom.
Informació com ara cada Festa Major de Catalunya. Totes les fires, festes, espectacles, concursos, mostres, trobades, mercats, exposicions i tot tipus de rutes que es poden realitzar. Continuar llegint →
Un projecte original de Festapuntcat S.L.
Dissenyat per Pixel Binario, desenvolupat per Quadrícula web+media, gestionat per Resettecnic i editat per Festapuntcat S.L. des de Catalunya.