200 g d'ametlles torrades
2 cebes
1 pollastre de la Raça Prat
1 l d'aigua
1/2 l de conyac
oli
sal
pebre
Nyoquis de patata
Tallem el pollastre a quarts,el salpebrem abundantment i el fregim en una cassola amb oli ben calent. Quan estigui ros, el retirem. A la mateixa cassola fregim el fetge del pollastre, i quan estigui mig cuit, el posem en un morter amb les ametlles torrades pelades i piquem bé. A continuació, daurem la ceba picada a la mateixa cassola on hem fregit el pollastre. Una vegada estigui ben rossa, hi afegim el conyac i deixem que s'evapori una mica. Després hi posem el pollastre, el cobrim amb aigua i eldeixem coure entre una hora i una hora i mitja. Passat aquest temps, hi afegim la picada, ho remenem i ho deixem coure uns 15 minuts més.
Restaurant El Racó
Has cuinat aquesta recepta i li has fet una foto perquè t'ha quedat de primera? Envia'ns un correu a festa@festa.cat amb el teu nom, quina recepta has seguit i la foto, i te la publicarem. (màxim 4 imatges. Mínim 500 Kb. i 2 Mb. màxim).
Si tens un blog o una web de cuina o un restaurant, ficans-ho al mail i també ho publicarem juntament amb la foto.
Perquè los pals eren quatre
i eren quatre los senyals,
essent cada barra un símbol,
essent un nom cada pal.
Dret es deia lo primer,
i lo segon Llibertat;
Justícia era el nom del terç,
Indústria lo nom del quart.
Victor Balaguer
Festa.cat va sorgir d´una necessitat personal de conèixer culturalment poble a poble tota la Catalunya actual.
La finalitat de festa.cat es buscar, conèixer i recollir per poder-vos mostrar i ensenyar culturalment totes aquelles informacions que de vegades no trobem o simplement no estan disponibles a tothom.
Informació com ara cada Festa Major de Catalunya. Totes les fires, festes, espectacles, concursos, mostres, trobades, mercats, exposicions i tot tipus de rutes que es poden realitzar. Continuar llegint →
Un projecte original de Festapuntcat S.L.
Dissenyat per Pixel Binario, desenvolupat per Quadrícula web+media, gestionat per Resettecnic i editat per Festapuntcat S.L. des de Catalunya.