oli d'oliva
rodanxes de rap
pebre vermell
3 o 4 grand d'all
julivert
Per la picada:
pinyons
1 fulla de llorer
1 troç de ceba petit
1 gra d'all
un pols de pebre vermell.
En una plata que vagi al forn poses oli i les rodanxes de rap, hi poses sal, una mica de pebre vermell, tres o quatre grans d'all i dos rams de julivert pel mig del rap i ho poses al forn. Fas una bona picada amb pinyons, una fullade de julivert, un troç de ceba, un gra d'all i un rap quan ja es quasi cuit i amb una cullera vas tirant el suc persobre de cada tall. E lrap de seguida és fet, no el deixei coure massa perquè queda ressec.
Has cuinat aquesta recepta i li has fet una foto perquè t'ha quedat de primera? Envia'ns un correu a festa@festa.cat amb el teu nom, quina recepta has seguit i la foto, i te la publicarem. (màxim 4 imatges. Mínim 500 Kb. i 2 Mb. màxim).
Si tens un blog o una web de cuina o un restaurant, ficans-ho al mail i també ho publicarem juntament amb la foto.
Perquè los pals eren quatre
i eren quatre los senyals,
essent cada barra un símbol,
essent un nom cada pal.
Dret es deia lo primer,
i lo segon Llibertat;
Justícia era el nom del terç,
Indústria lo nom del quart.
Victor Balaguer
Festa.cat va sorgir d´una necessitat personal de conèixer culturalment poble a poble tota la Catalunya actual.
La finalitat de festa.cat es buscar, conèixer i recollir per poder-vos mostrar i ensenyar culturalment totes aquelles informacions que de vegades no trobem o simplement no estan disponibles a tothom.
Informació com ara cada Festa Major de Catalunya. Totes les fires, festes, espectacles, concursos, mostres, trobades, mercats, exposicions i tot tipus de rutes que es poden realitzar. Continuar llegint →
Un projecte original de Festapuntcat S.L.
Dissenyat per Pixel Binario, desenvolupat per Quadrícula web+media, gestionat per Resettecnic i editat per Festapuntcat S.L. des de Catalunya.