Tornar a l'inici

Subscriu-te al butlletí

Informa’t de la millor oferta cultural de Catalunya cada setmana.

Filets de llenguado farcits de gambes ambs salsa de pebrotReceptes

Tornar enrere Barcelona \ Alt Penedès \ Santa Margarida i els Monjos \ Ràpita,La

Ingredients

filets de llenguado (6)
1 kg de gambes pelades
mongeta tendra 1/2 kg
sal
pebre
farina
oli
crema de llet
pebrots de piquillo
formatge per gratinar

Preparació

Bullim la mongeta verda amb aigua i sal i la deixarem cuita al punt. Quan hagi bullit la passarem per aigua freda perquè mantingui el color. Bullim la pastanaga amb aigua i sa, que haurem ruixat amb llimona perquè no es posi negre.Mentrestant filetejem el pei i anem montn els rotllets amb les gambes dins. Els enfarinem i els fregim a la paella amb oli. Un cop fregits els anem posant en una bandeja de forn. Per la salsa de pebrot, posem un cassó amb mantega els pebrots de piquillo aigua i sal quan bulli ho triturem, i li tirem per sobre els rotllets amb formatge ratllat. Afegim la pastanaga i la mongeta en els trossets buits de la bandeja i ho posem a coure al forn 20 minuts a 180º.


Carme Sanchez


 


També li poden interessar les següents receptes

Has cuinat aquesta recepta i li has fet una foto perquè t'ha quedat de primera? Envia'ns un correu a festa@festa.cat amb el teu nom, quina recepta has seguit i la foto, i te la publicarem. (màxim 4 imatges. Mínim 500 Kb. i 2 Mb. màxim).

Si tens un blog o una web de cuina o un restaurant, ficans-ho al mail i també ho publicarem juntament amb la foto.

Ankara Tyt Kursu odtülüler dershanesi eryaman Ankara Seo Bulut Akacan ankara cimnastik kursu
ocianews.com - bahis siteleri

Perquè los pals eren quatre
i eren quatre los senyals,
essent cada barra un símbol,
essent un nom cada pal.

Dret es deia lo primer,
i lo segon Llibertat;
Justícia era el nom del terç,
Indústria lo nom del quart.

Victor Balaguer

Festa.cat va sorgir d´una necessitat personal de conèixer culturalment poble a poble tota la Catalunya actual.

La finalitat de festa.cat es buscar, conèixer i recollir per poder-vos mostrar i ensenyar culturalment totes aquelles informacions que de vegades no trobem o simplement no estan disponibles a tothom.

Informació com ara cada Festa Major de Catalunya. Totes les fires, festes, espectacles, concursos, mostres, trobades, mercats, exposicions i tot tipus de rutes que es poden realitzar.      Continuar llegint →

2006-2023 - Bona Festa.cat !

Un projecte original de Festapuntcat S.L.
Dissenyat per Pixel Binario, desenvolupat per Quadrícula web+media, gestionat per Resettecnic i editat per Festapuntcat S.L. des de Catalunya.

Amb el suport de:
Centre de Promoció de la Cultura Popular i Tradicional Catalana