Tornar a l'inici

Subscriu-te al butlletí

Informa’t de la millor oferta cultural de Catalunya cada setmana.

Fideuat MarinerReceptes

Tornar enrere Tarragona

Ingredients

500 g de peix de roca
3 patates
250g de fideus prims
1 cabeça d'alls
1 nyora
1 llesca de pa
brou de peix
oli
sal

Preparació

Primerament, prepareu un bon allioli. Tot seguit, sofregiu dos grans d'all sencers i la nyora, prèviament escaldada, en una cassola amb oli. Quan aquests ingredients siguin rossos, retireu-los de la cassola i, amb el mateix oli, fregiu la llesca de pa. Piqueu-ho tot al morter i deixateu-ho amb una mica d'aigua. Aleshores, aboqueu la picada a la cassola, doneu-hi un parell de voltes i, seguidament, afegiu-hi les patates, pelades i tallades a trossos regulars. Quan comencin a enrossir-se, afegiu-hi el peix, ben net. Cobriu-ho tot amb el brou i deixeu-ho coure de 20 minuts a mitja hora. Un cop cuit, retireu-ho i reserveu el brou. A continuació, enrossiu els fideus en una paella o una altra cassola, amb un rajolí d'oli. Quan vegeu que ja tenen un color torrat, aboqueu-hi el brou que heu reservat i deixeu-ho coure a foc mitjà fins que els fideus siguin cuits. Serviu el peix juntament amb les patates i, després els fideus amb allioli.

La cuina comarca a comarca
Ciro Ediciones S.A

Joan Nin, del Restaurant  La Barca de Ca l'Ardet


 


També li poden interessar les següents receptes

Has cuinat aquesta recepta i li has fet una foto perquè t'ha quedat de primera? Envia'ns un correu a festa@festa.cat amb el teu nom, quina recepta has seguit i la foto, i te la publicarem. (màxim 4 imatges. Mínim 500 Kb. i 2 Mb. màxim).

Si tens un blog o una web de cuina o un restaurant, ficans-ho al mail i també ho publicarem juntament amb la foto.

Ankara Tyt Kursu odtülüler dershanesi eryaman Ankara Seo Bulut Akacan ankara cimnastik kursu
ocianews.com - bahis siteleri

Perquè los pals eren quatre
i eren quatre los senyals,
essent cada barra un símbol,
essent un nom cada pal.

Dret es deia lo primer,
i lo segon Llibertat;
Justícia era el nom del terç,
Indústria lo nom del quart.

Victor Balaguer

Festa.cat va sorgir d´una necessitat personal de conèixer culturalment poble a poble tota la Catalunya actual.

La finalitat de festa.cat es buscar, conèixer i recollir per poder-vos mostrar i ensenyar culturalment totes aquelles informacions que de vegades no trobem o simplement no estan disponibles a tothom.

Informació com ara cada Festa Major de Catalunya. Totes les fires, festes, espectacles, concursos, mostres, trobades, mercats, exposicions i tot tipus de rutes que es poden realitzar.      Continuar llegint →

2006-2023 - Bona Festa.cat !

Un projecte original de Festapuntcat S.L.
Dissenyat per Pixel Binario, desenvolupat per Quadrícula web+media, gestionat per Resettecnic i editat per Festapuntcat S.L. des de Catalunya.

Amb el suport de:
Centre de Promoció de la Cultura Popular i Tradicional Catalana