Tornar a l'inici

Subscriu-te al butlletí

Informa’t de la millor oferta cultural de Catalunya cada setmana.

Lluç al FornReceptes

Tornar enrere Tota Catalunya

Ingredients

4 talls d'un llubarro d'1kg
1/4 de ceba petita
2 alls
un grapadet d'avellanes torrades
pinyons
1 llesca de pa
un raget de brandi
1 branqueta de julivert
agua
brou de peix
sal
oli d'oliva

Preparació

Un cop tinguem el llobarro net, farem els quatre talls que necessitem. Primer farem la ceba a talls fins i  la posarem coure amb una mica d'oli al foc molt suau fins que quasi sigui transparent. La barrejarem amb el pa que haurem fregit, els alls passats per la paella, torradets, les avellanes, els pinyons, el julivert, el brandi i ho picarem tot. Quan es formi una pasta homogènia la tirarem en una cassola amb una mica de brou i en el moment que  bulli hi afegirem el peix i ho rectificarem de sal.


Peix Cuina i Tradició

David Solé i Torné

Editoria El Mèdol

P.V.P 15 €


 


També li poden interessar les següents receptes

Has cuinat aquesta recepta i li has fet una foto perquè t'ha quedat de primera? Envia'ns un correu a festa@festa.cat amb el teu nom, quina recepta has seguit i la foto, i te la publicarem. (màxim 4 imatges. Mínim 500 Kb. i 2 Mb. màxim).

Si tens un blog o una web de cuina o un restaurant, ficans-ho al mail i també ho publicarem juntament amb la foto.

Ankara Tyt Kursu odtülüler dershanesi eryaman Ankara Seo Bulut Akacan ankara cimnastik kursu
ocianews.com - bahis siteleri

Perquè los pals eren quatre
i eren quatre los senyals,
essent cada barra un símbol,
essent un nom cada pal.

Dret es deia lo primer,
i lo segon Llibertat;
Justícia era el nom del terç,
Indústria lo nom del quart.

Victor Balaguer

Festa.cat va sorgir d´una necessitat personal de conèixer culturalment poble a poble tota la Catalunya actual.

La finalitat de festa.cat es buscar, conèixer i recollir per poder-vos mostrar i ensenyar culturalment totes aquelles informacions que de vegades no trobem o simplement no estan disponibles a tothom.

Informació com ara cada Festa Major de Catalunya. Totes les fires, festes, espectacles, concursos, mostres, trobades, mercats, exposicions i tot tipus de rutes que es poden realitzar.      Continuar llegint →

2006-2023 - Bona Festa.cat !

Un projecte original de Festapuntcat S.L.
Dissenyat per Pixel Binario, desenvolupat per Quadrícula web+media, gestionat per Resettecnic i editat per Festapuntcat S.L. des de Catalunya.

Amb el suport de:
Centre de Promoció de la Cultura Popular i Tradicional Catalana